Kako mogu rezervirati? Rezervirati možete putem telefona, e-maila, online plaćanjem ili nas možete posjetiti direktno u agenciji. Gdje se nalazimo, možete vidjeti pod KONTAKT
Koliko prije moram rezervirati svoje putovanje? Rezervacija se može napraviti do popunjenja kapaciteta na avionu i u hotelima.
Koje su informacije potrebne za rezervaciju? Potrebno je puno ime i prezime (mora biti jednako kao u putovnici), kontakt broj mobitela, datumi rođenja, naziv hotela te datum polaska i povratka.
Kada je moja rezervacija potvrđena? Za potvrdu rezervacije potrebno je platiti minimalno 40% cijene aranžmana. Preostali dio potrebno je platiti najkasnije 30 dan prije početka putovanja.
Bebe do 2 godine starosti putuju besplatno - nemaju vlastiti ležaj u hotelu i sjedalo u zrakoplovu već spavaju s roditeljima u krevetu, a u zrakoplovu sjede roditelju u krilu.
Većina hotela ima raspoložive dječje krevetiće (sa i bez doplate). Molimo Vas da nam, u slučaju potrebe, kod rezervacije najavite da želite koristiti krevetić za Vašu bebu kako bi pravovremeno provjerili s hotelom.
Promjena letova: Molimo, imajte u vidu da iz tehničih ili organizacijskih razloga može (i u vrlo kratkom roku pred put) doći do promjene vremena letova kao i vrste zrakoplova te promjene zrakoplovnih linija (npr. vezani letovi, dodatna slijetanja, promjena zračne luke, izmjena vremena leta...).
Zrakoplovne kompanije i odgovorni organizator zadržavaju pravo na navedene promjene i ne snose odgovornost za iste, te ljubazno molimo za Vaše razumijevanje i strpljenje.
Točne podatke o vremenu leta kao i ostale informacije dobit ćete u završnom pismu najkasnije 2 dana prije putovanja.
Kašnjenje letova: Do kašnjenja letova, na koje organizator putovanja nema utjecaja, može doći iz različitih razloga. Primjerice, opterećenje zračnog prostora, nepogodne vremenske prilike, štrajkovi...
Za nastale dodatne troškove ili neiskorištene usluge te za ostalu štetu ne snosimo odgovornost. Upozoravamo da su prvi i zadnji dan putovanja namijenjeni dolasku, odnosno odlasku iz željene destinacije s uključenim transferima od i do hotela.
Kada moramo biti na aerodromu i što kada smo tamo? Po dolasku na aerodrom, dva sata prije polaska zrakoplova, uputite se na šalter za check – in gdje morate predati svoju prtljagu. Nakon predaje prtljage imate slobodno vrijeme. 45 minuta prije leta počinje ukrcavanje u avion. Zatim morate proći sigurnosnu kontrolu i kontrolu putovnica. Nakon provjera možete se uputiti prema vratima (gate) koja su iskazana na Vašem boarding pass-u.
Koliko prtljage smijem unositi u avion? Dozvoljena težina prtljage ovisi o samome zrakoplovnom prijevozniku (između 15kg i 23kg). O točnoj količini dozvoljene prtljage bit ćete obaviješteni putem završnog pisma najkasnije 2 dana prije puta. Ukoliko imate posebnu prtljagu (instrument, oprema za golf, ronilačku opremu, daske za surfanje...) molimo da se obavezno najavi. Također molimo da osobe sa invaliditetom najave svoje potrebe te veličinu i tip kolica.
Što ne smijem unositi u avion u ručnoj prtljazi?
- škarice, noževe
- zapaljive materijale
- alate
- oružje ili kopije oružja/igračke (metalne ili plastične)
- pribor za brijanje (britvice,žileti)
- tekućine koje nisu kupljene u duty free shopu
- parfeme i ostale tekućine u pakiranjima većima od 100ml
U avionu: U avionu će Vam biti podijeljeni obrasci koje Vas lijepo molimo ispunite. Njih ćete morati pokazati pri provjeri putovnica na ulasku u zemlju. Molimo Vas da čuvate te obrasce pošto ćete ih morati ponovno predočiti pri izlasku iz zemlje. Na tom obrascu zatraži Vas broj osobne iskaznice no njega nije potrebno upisati ukoliko niste uzeli sa sobom. Dovoljno je upisati broj putovnice. (može se dogoditi i da Vam navedene obrasce ne podijele u avionu već ćete iste dobiti prilikom dolaska na detinaciju, prilikom prolaska carine).
Što kada sletimo? Kada avion sleti prvo morate proći provjeru putovnica, zatim možete podići Vašu prtljagu te se uputite prema izlazu gdje Vas čeka predstavnik agencije Sunčani odmor na hrvatskom ili slovenskom jeziku. On će Vas uputiti prema autobusu koji vozi do Vašeg hotela. Molimo Vas za malo strpljenja dok svi putnici ne podignu svoju prtljagu i smjeste se u svoj autobus. Vrijeme koje će Vam trebati do hotela ovisi o prometu i sezoni u kojoj dolazite na destinaciju. Toplo preporučamo da odmah na aerodromu kupite litrenu bocu vode u slučaju da morate malo pričekati da se svi okupe ili da se nađete u prometnoj gužvi. Zahvaljujemo unaprijed na strpljenju.
Prijava u hotel? Po dolasku u hotel predstavnik Sunčanog odmora podijelit će Vam obrasce koje Vas lijepo molimo da ispunite. Nakon toga s istim obrascima javljate se na recepciju. Molimo Vas za strpljenje na recepciji, pošto ono može samo umanjiti čekanje i smanjiti broj mogućih pogrešaka. Nerijetko zna biti velika grupa ljudi u jednom od hotela te se iz tog razloga dodjela ključeva može malo oduljiti. Na raspolaganju Vam je predstavnik za sva pitanja. Poslije prijave možete ići u dodjeljenu sobu.
Kategorizacija je određena od strane državnih turističkih udruženja i mjeri se isključivo prema njihovim državnim kriterijima, posebice prema lokalnim činjenicama koje nisu identične važećim kriterijima u nas.
Ulazak u sobu: U sobe se može ući u pravilu između 16 i 20 sati, isto tako izlazak iz sobe je najksnije u 10:00 osim ako Vas predstavnik ili agencija ne obavijesti drugačije. Za vrijeme udarne sezone kraj 6., 7., 8. i početak 9. mjeseca može se dogoditi da sobe nisu spremljene na vrijeme. Lijepo Vas molimo za strpljenje pošto se može dogoditi da Vam radi pritiska izdaju neurednu i neočišćenu sobu. Predlažemo da sačekate ili ostavite prtljagu na čuvanje u hotelu i uživate na plaži ili bazenu dok osoblje ne pripremi sobe za Vas.
Sobe: U našoj regularnoj ponudi nudimo dvokrevetne, trokrevetne, dvokrevetne s pomoćnim ležajem/ležajevima, četverokrevetne tj. obiteljske sobe i jednokrevetne sobe (broj jednokrevetnih i trokrevetnih soba je ograničen a pritom veličina, opremljenost i položaj sobe nisu uvijek identični standardnim sobama). Razmještaj soba uvijek vrši hotel, agencija kao organizator na to nema utjecaja, osim ukoliko nije postojala posebna nadoplata (pogled na more, balkon, položaj sobe, određeni kat ...).
Prilikom rezervacije svakako uvažavamo Vaše želje no jednako tako upozoravamo da one ovise o raspoloživosti u hotelu u traženom terminu.
Ukoliko niste zadovoljni svojom sobom najbolje je odmah uputiti pritužbu na recepciji te se obratiti Vašem predstavniku i agenciji ukoliko to bude potrebno.
Bračni krevet ne može se garantirati.
U nekim hotelima sefovi nisu u sobama nego na recepciji hotela.
Dosta hotela nema sušilo za kosu stoga preporučamo da ponesete svoje ili se informirate o istome na prodajnom mjestu.
Klima uređaji: Svi hoteli imaju klimatizacijski sustav. Ako dođe do kakvih problema, molimo da ih prijavite recepciji hotela.
Prebukiranost hotela: Nekada, tijekom visoke sezone, može doći do prebukiranosti hotela. U tom slučaju šaljemo obavijesti svim partnerima i putnicima. Međutim, u nekim slučajevima se dogodi da nismo unaprijed obaviješteni no u suradnji s našim predstavnicima u Tunisu, putnici će dobiti smještaj iste (ili više) kategorije koju su uplatili.
Sport i zabava: Kod većine hotela navedene su dodatne usluge (sport, wellness te različite aktivnosti i usluge) za popunjenje Vašeg odmora koje nisu uključene u cijenu aranžmana. U nekim hotelima ta je usluga besplatna dok kod drugih treba nadoplatiti na licu mjesta. Pošto svaki hotel ima svoja obilježja više možete saznati pod opisom hotela.
Ležaljke i suncobrani: Kod opisa hotela istaknuta je informacija postoji li mogućnost uporabe ležaljke i suncobrana i je li tu uslugu potrebno nadoplatiti. Uzmite u obzir da se zbog prostorijskih uvjeta broj ležaljki i suncobrana ne podudara s kapacitetom kreveta, stoga je njihov broj ograničen.
Plaža: Većina hotela ima privatne pješčane ili pješčano šljunčane plaže koje sami održavaju i čiste. Klimatski uvjeti mogu nanijeti morsku travu, meduze, i sl. Zbog toga može doći do ograničenja u pravilima kupanja ili uporabe plaže na što organizator nažalost nema utjecaja. Toples sunčanje u javnosti je u arapskim zemljama zabranjeno. Uzmite u obzir da je broj ležaljki i suncobrana ograničen. Za vrijeme ljetnih mjeseci ponesite kremu sa visokim zaštitnim faktorom.
Građevinski radovi i održavanje objekata: Hoteli i turističke površine grade se i obnavljaju uz namjeru da pruže gostima još bolju ponudu i udobnost. Radovi se mogu izvoditi i u vrijeme turističke sezone stoga Vas ljubazno molimo za strpljenje ako povremeno dođe do bilo kakve smetnje, jer tako nešto ne možemo predvidjeti. Građevinski radovi često kratko traju te se izvode bez prethodne najave. Ukoliko bismo dobili informaciju o mogućim radovima biti ćete obaviješteni prije svog odlaska. Tehničko održavanje objekata i ostalih površina često ne odgovara našim standardima. Zbog nabave rezervnih dijelova i pomanjkanja stručnog osoblja određene radnje mogu potrajati.
Putno osiguranje! Za Vaše putovanje preporučamo putno zdravstveno osiguranje sa jednom od naših partnerskih osiguravajućih kuća! Putno osiguranje nije obavezna nadoplata. Za više informacija stojimo na raspolaganju. Za izradu police putnog osiguranja potrebno je prilikom rezervacije priložiti osobne podatke - točno ime i prezime te datum rođenja.
Da li mi je potrebna viza i koliko mora vrijediti putovnica? Informacije o viznim sistemima možete provjeriti kod svakog programa ili na stranicama Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija. Za putovanje u Tunis potrebna je važeća putovnica koja vrijedi najmanje još 4 mjeseca od povratka s putovanja.
Je li obvezno cijepljenje? Za Tunis, Cipar i Tursku cijepljenje nije obavezno kao ni za Egipat, no najčešće se preporučuje cijepljenje protiv tifusa i poliomojelitisa.
Telefoniranje: Međunarodni i lokalni razgovori mogući su iz svih hotela i pošta. Ne preporučujemo telefoniranje putem mobilnih urađaja pošto su cijene roaming poziva prilično visoke. Agencija ne odgovara za troškove nastale telefoniranjem.
Pitka voda: voda iz vodovoda u većini slučajeva nije pitka. Preporučujemo flaširanu vodu, a možete ju naći u svim trgovinama i restoranima. Isto tako preporučujemo da izbjegavate pića s ledom.
Električna energija: Napon električne energije je 220V.
Medicinska usluga: Ukoliko imate zdravstvenih poteškoća molimo da se posavjetujete sa svojim liječnikom. U slučaju potrebe za hitnom medicinskom intervencijom dovoljno je obratiti se recepciji hotela ili svojem predstavniku. Jednako su zastupljene državne i privatne medicinske ustanove. Kako bi izbjegli takvo opterećenje budžeta najbolje rješenje je uplata putnog zdravstvenog osiguranja kod Vašeg osiguravatelja ili ono koje mi nudimo jer ćete time najsigurnije i najlakše pokriti širok spektar medicinskih usluga bez dodatne naplate. U slučaju nezgode (a korisnik ste osiguranja) te većeg troška, obavezno kontaktirati osiguravajuću kuću da Vas upute kod liječnika s kojom Vaša osiguravajuća kuća ima ugovor.
Fotografiranje: U većini slučajeva zabranjeno je fografiranje vojnih, policijskih i osiguravajućih ustanova. U povjesnim ustanovama je nerijetko u potpunosti zabranjeno fotografiranje. Ljubazno molimo da poštujete pravila i zakone države u koju putujete.
Napojnica za izvršenu uslugu je nepisano pravilo i dodatni izvor zarade za osoblje. Napojnicu očekuje svatko tko dođe u kontakt s Vama (nosači, hotelijeri, vodiči, animatori, šoferi, čistačice…). Ne čekajte zadnji dan kako biste ostavili napojnicu. Mala pažnja osigurat će Vam prvorazrednu uslugu tijekom boravka.
Šiša / nargila: Šiša je u arapskim zemljama tradicionalno sredstvo za pušenje voćnog duhana kroz cijev iz posude s vodom. Potrebno je napomenuti da to nije droga ili opijat nego duhan. Potpuno je legalan i manje štetan od običnih cigareta.
SAVJETI
* Novac i dragocjenosti pohranite u hotelske sefove jer hotel i organizator nisu odgovorni za izgubljene ili ukradene stvari. Neki hoteli za najam sefa uzimaju depozit koji se nakon korištenja usluge vraća dok drugi hoteli naplaćuju najam.
* Bilo bi dobro ponijeti neke lijekove za uobičajene probleme koji se događaju na putovanjima (dijareja, zatvor, bolovi...)
* Za vrijeme izleta ponesite ugodnu obuću i slojevitu odjeću.
* Tijekom obilaska vjerskih spomenika treba biti prikladno obučen, izbjegavajte kratke hlače, gola ramena i preoskudnu odjeću jer Vam mogu zabraniti ulazak u neki od tih objekata.
* Obavezno pročitati Opće uvjete putovanja!